خرید هوشیارانه برای غذای گربه

غذای خشک گربه

گربه شما به چه غذایی نیاز دارد؟

غذایی که به گربه خود می دهید تاثیر بسیار زیادی بر روی زندگی، سلامت و  توانایی او برای زنده ماندن خواهد داشت. همه غذاها به یک شیوه یکسان ایجاد نمی شوند. خوب حالا سوال اینجاست که چه غذاهایی برای گربه ها و بچه گربه ها مفید است؟ در این مقاله  5 موردی که باید مدنظر داشته باشید را با هم مرور می کنیم.

پروتئین:

 همانطور که می دانید گربه ها گوشت خوار هستند. بدن آن برای پردازش گوشت طراحی  شده است. گربه ها حتی نیازی برای خوردن سبزیجات ندارند. غذایی که حاوی گوشت است می تواند بهترین گزینه باشد زیرا پروتئین بالایی دارد.

آب:

گربه هاکمتر تشنه می شوند اما این موضوع بدین معنی نیست که به آن ها آب ندهید و همانطور در منزل رهایشان کنید. باید اطمینان حاصل کنید که آب تازه زیادی همیشه در دسترس گربه ها قرار دارد. تغذیه گربه با غذاهای با کیفیت و رطوبت کافی بهترین روش برای تامین آب بدن مورد نیاز آن است. شما می توانید مسیر راحت تری را انتخاب کنید و کمی آب به غذای بچه گربه تان بیفزایید تا حس تشنگی اش برطرف شود.

 اسید آمینه Taurine:

Taurine به عنوان یک اسید آمینه بخش ضروری از رژیم غذایی گربه شماست. معمولا این اسید آمینه  در گوشت یافت می شود و کمبود آن می تواند به کوری و مرگ در گربه ها منجر شود. پس مطمئن شوید که غذای گربه شما سطح بالایی از این اسید آمینه را دارد. اگر شک دارید می توانید مکمل های آن را با مشورت دامپزشک به غذای گربه اضافه کنید.  معمولا این اسید آمینه برای سلامت بینایی و قلب گربه ضروری است. پس آن را فراموش نکنید.

خشک بودن در برابر مرطوب بودن:

برخی از افراد هنوز هم غذاهای خشک را برتر از غذاهای مرطوب می دانند اما این روزها دامپزشکان طرفدار غذاهای مرطوب هستند. غذاهای مرطوب  پروتئین گوشتی بالایی دارند و کربوهیدراتشان پایین است.  در مقابل غذاهای خشک کربوهیدرات های غیر ضروری زیادی دارند و می توانند  به مسدود شدن مجاری ادرار و سایر بیماری ها در گربه منجر شوند..

حقایق پرکننده ای:

ما در مورد فیلرهایی که در طول زمستان مورد استفاده قرار می گیرند صحبت نمی کنیم. بلکه منظورمان فیلرها یا همان پرکننده هایی است که برای حجم بخشیدن به غذای گربه مورد استفاده قرار می گیرند و در هزینه کارخانه تولیدکننده صرفه جویی می نمایند. این فیلرها می توانند هر چیزی همچون ذرت یا محصولات فرعی تولید شده توسط غلات باشند. پس  باید مطمئن شوید که مواد غذایی مناسبی برای گربه خود می خرید و از کربوهیدرات و محصولات فرعی استفاده نمی کنید.

پت شاپ آنلاین و فروشگاه های محلی ارائه دهنده غذای حیوانات خانگی می توانند به شما کمک کنند بهترین  و مناسب ترین غذایی که برای نیازهای گربه مناسب است را پیدا کنید. حتی گوشت های منجمد نیز برای گربه ها به فروش می رسد. به همین خاطر باید از این افراد کمک بگیرید. همیشه به دنبال مواد غذایی سالمی برای گربه های خود باشید.

شما میتوانید غذای گربه مورد نیاز خود را از پت شاپ نایس پت تهیه نمایید.

اشتراگ گذاری این مقاله

به اشتراک گذاری بر روی facebook
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی email

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *